Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2016 23:06 - Полет на въображението или разказ по картинка
Автор: kiamzena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2128 Коментари: 6 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Много се радвам, че идеята разказ по картинка беше посрещната така радушно и с много усмивки. Идеята ми е, когато на 2 ноември сложа друга картинка, тези, които са участвали по тази да ги събера в един пост с линкове към техните произведения за да стане по пригледно. Така, че моля всеки желаещ да се включи да ми прати на лични линк към неговото произведение. Ако има мнения и препоръки, моля също да пишете.

Много усмивки, радост и закачки в блог.бг




Гласувай:
3



1. krassko - Две седмици е много кратък срок
23.10.2016 23:34
Все пак се ходи на работа, и куп други задължения, а и за читателите ще е досадно на всеки две седмици да следят написаното. Става много ангажиращо.
Моето предложение е следващата картинка да видим преди Коледа.
И ако се водим по календара следващата преди св Валентин.
цитирай
2. troia - И аз
24.10.2016 00:13
подкрепям предложението на Красско, особено като се има в предвид, че се получи едно писане по веригата и не знам кога ще приключи.:) Нека има по-голям интервал от време от едната картинка до следваща, за да е интересно. За разлика от сайта Откровения, тук авторските творби и съответно пишещите не сме много.
цитирай
3. kiamzena - Съгласен съм.
24.10.2016 21:31
Наистина е така. Понякога идеята идва трудно :). Аз също се чудех какъв да е срока. Първо си мислех за месец. Нещо като ежемесечен разказ по картинка. При един по-дълъг срок пък ще се получи по-добро изчерпване на темата, а и наистина писането не ни е още професия :)
цитирай
4. anin - ?
29.10.2016 10:22
Пак ли трябва да пишем, аз не разбрах добре?
цитирай
5. kiamzena - Не, anin
29.10.2016 11:21
anin написа:
Пак ли трябва да пишем, аз не разбрах добре?


освен ако не те осени друга идея по картинката. Всъщност няма ограничение и всеки може да пише колкото иска. Аз си мисля друго, а ard много добре доловила духа на идващия празник. Идва Коледа и време да пишем писма на дядо Коледа :).
цитирай
6. anin - Ааа, не може
29.10.2016 20:38
kiamzena написа:
anin написа:
Пак ли трябва да пишем, аз не разбрах добре?


освен ако не те осени друга идея по картинката. Всъщност няма ограничение и всеки може да пише колкото иска. Аз си мисля друго, а ard много добре доловила духа на идващия празник. Идва Коледа и време да пишем писма на дядо Коледа :).

Писмото до Дядо Коледа е тайнаа! ;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kiamzena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 118291
Постинги: 47
Коментари: 89
Гласове: 200
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930