Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2016 21:32 - Радост за един автор
Автор: kiamzena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1216 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 14.10.2016 22:29


  „Привет отново! Пиша ти, защото днес прочетох "Ариниил". Малко се позабавих, но бях се фокусирала върху намирането на квартира, ходене на работа и пренасяне на багаж. Най-сетне си имам дом, но за това ще разказвам в общия чат ... А сега за "Ариниил". Книгата е прекрасна - много увлекателна, интересна, с полезни житейски уроци. И мисля, че всеки би разпознал черти от своя характер и свои собствени недостатъци в лицето на лирическия герой Андрей. Усещането след като прочетох книгата е много приятно и наистина ме накара да се замисля върху много аспекти от живота и даже някак си ме накара да се чувствам много щастлива и благодарна. БЛАГОДАРЯ! Понякога си казвам, че няма нищо случайно на този свят и вярвам, че е трябвало да срещна теб и В. на морето. Пожелавам ти много вдъхновение! Продължавай да твориш! Най-сърдечни поздрави от предкаминието на новата ми къща, Б.“

Споделям това мнение с разрешението на неговия подател. Със сигурност ми се иска повече хора да се докоснат до тази книга, защото тя е специална. Специална не само за мен и не само защото съм автор, а заради нейната магия. Не знам колко хора искат да срещнат своя ангел хранител, но аз срещнах моя в тази книга и най-странното в крайна сметка е, че много от нейните читатели са усетили същото.
А вчера се зачетох в един свой стар разказ отпреди 8 години и в него открих този пасаж: 

„Всяка книга не е просто подвързия, не е просто текст. Тя е един свят, затворен в нея. Този свят се радва да сподели себе си с всеки желаещ да се докосне до него. Тези светове не умират, когато читателят затвори книгата, защото остават в нас, преминават от човек към човек, превръщат се във филми, но аз вярвам, че съществуват и наистина.“

image

Ако някой иска да се докосне до магията на тази книга може да ми пише на лични. Цената е 8 лв.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ard - Поздравления за автора
16.10.2016 15:19
Отзивите от читатели са най-добрия барометър :)
цитирай
2. troia - Привет!
17.10.2016 23:25
Това е най-голяма награда за труда на един писател. Написаното от него да достигне до сърцето на читателите.
Поздравления!:)
цитирай
3. kiamzena - Да, наистина е така!
19.10.2016 09:10
Това, колко добре си свършил една работа при писателя се определя от отзивите на читателите. Няма как иначе да разбереш, защото за автора всяко негово произведение е скъпо. То си е част от него. Повечето тук сме пишещи и знаем какво е :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kiamzena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 118738
Постинги: 47
Коментари: 89
Гласове: 200
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930